Wednesday, April 3, 2013

bicara tentang RINDU

Dalam diri ini 
aku kerap bertanyakan pada diri ,
kenapa kau sentiasa resah ?
diri menjawab , 
segala ini dtgnya dari hati .
aku bertanya sama hati ,
mengapa hati , kau gelisah , resah , gundah gulana , hambar sebegini ?
"sesungguhnya aku ini sedang RINDU . rindu yg bukan sedikit aku tampung "

maka ,
aku carik apakah puncanya ,
siapa aku rindu .
dan juga apa yg sedang terjadi .

aku rindu sama ,
mak ,
abah ,
kakak (along),
adik2 ,
qyn,
illy ,
wiena ,
bestfriend bbm,

semua ini aku rindu .
berat beban hati nak pikul segala org ini
dan segala manusia ini separanya aku punya masalah .

aku susun seribu maaf .
aku ego ,
aku juga keras kepala .
bukan niat aku membenci ,
tapi cuma satu , aku masih syg .
aku syg kesemuanya .

masalah sibuk bg akhir semester yg aku sedang alami ,
aku enjakkan dahulu nafsu yg memaksa aku .
jgn timbunkan rindu aku lama2 ,
skali skali kita cuba tegur walau hanya 2 blas jawapan dr software canggih zaman ini .

NoraZen :)



No comments:

Post a Comment