Thursday, March 14, 2013

bingung dan dendam ?

perlu aku bicara ?
yang dahulunya sama2 .
sekarang berbeza caranya .
bukan aku komplen .
bukan aku merungut
tp yg pasti aku tertanya-tanya
mengapa ini terjadi ?
apa aku bikin salah sama kau ?
atau hanya perasaan aku sahaja yg aku rasa sgt awkward .
yg awkward gila dengn kau sekarang .

aku hitung hari .
kau dgn aku akan ada 3 / 4 minggu shaja .
mengapa terus begini ?
mengapa ?
apa kita perlu bawa berbincang ?
persoalan aku cuma satu .
mengapa ?


dan bukan sama engkau sahaja , aku bingung.
aku juga semakin meluat dgn karenah betina yg aku mmg pernah benci waktu aku mula masok sini
dan walau aku pernah pulau kau .
dan aku memaafkan ,
kau tak serik bikin onar ,
bikin aku rasa ingin bunuh kau .
semakin jijik aku rasa .
kebabian ape kau sekarang ?
jgn sangkal kau dekan , kau nak angkat hidung kau setinggi2 langit ?
cukup dgn segala drama kau slama 5 sem .
aku dah lali .
sibabi!

dan aku mahu pengakhiran cerita aku diploma berakhir seperti perkara yg indah .
ini terakhir aku di sini .
jgn bikin aku panas hati buat aku benci .
dan org yg pertama aku cerita ,
aku ta bisa benci atau marah kau . aku cuma bingung shja .
aku tak rasa teruk pd kau .
kerna kau sblom ini byk juga jasa pd aku .
terima kasih :)

aku juga rindu kau .
NoraZen :)

No comments:

Post a Comment